Kassasysteem & P.O.S.
Een krachtig kassasysteem is een must voor iedere winkel. Alleen op die manier kun je makkelijk inzichten verwerven in je klanten en hun koopgedrag. Zo houd je klanten tevreden doorheen hun hele klantenreis via een persoonlijke aanpak.
Waarom kiezen voor
eXopera kassasysteem & P.O.S.?
Kassa
Scannen, afrekenen en klaar.
-
Wissel in 1 klik tussen dagontvangsten en specifieke klanten
-
Laat klanten met iedere betaalmethode afrekenen
-
Zorg ook voor tevreden klanten na de verkoop via terugname- & herstellingsfuncties
Productbeheer (PIM)
Beheer al je producten voor winkel en webshop op één plaats, zonder het overzicht te verliezen.
-
Verrijk je producten met nuttige en gedetailleerde informatie
-
Stel specifieke prijsregels op voor loyale klanten
-
Geef kortingen of laat klanten betalen met cadeaubonnen
Klantenbeheer (CRM)
Stel je klanten tevreden met een snelle en persoonlijke service.
-
Krijg een volledig overzicht van alle klanten en hun verkopen
-
Vind snel openstaande tickets & afspraken per klant
-
Segmenteer je klanten voor een persoonlijke aanpak
Voorraadbeheer (WMS)
Kom nooit voor onaangename verrassingen te staan dankzij realtime voorraadwijzigingen.
-
Krijg vat op je voorraden dankzij uitgebreide voorraadstatussen per product
-
Vind snel in welke vestigingen een product wel nog voorradig is
-
Ontvang automatisch aankoopvoorstellen als je voorraad te laag wordt
Een greep uit onze klanten die
eXopera kassa & p.o.s. gebruiken
Interesse in eXopera?
Neem snel contact met ons op voor meer informatie, of boek vrijblijvend een demo!